2009. február 21., szombat

Ezek az Olaszok... ERMINI






Folytatom, már korábban megkezdett sorozatomat azokról az olasz autókról,melyeket gyönyörű karosszériával és kicsi motorokkal gyártottak.Pasquino Ermeni 1905-ben született Firenzében,1932-ben nyitotta meg első műhelyét ahol Squadra ,Bugatti és Talbot autókkal foglalkozott.Háború után készített egy autót,aminek az alapja egy Fiat 1100 modosított váz,egy 2500 ccm Alfa Romeo motorral.Ezzel az autóval versenyeztek ,míg 1947-ben úgy nem döntött hogy saját gyártásu erőforrást épít.Ez egy 1100 ccm DOHC motor volt,ami az osztályában nagyon sikeres lett,versenytársak is építették be más márkákba.Mille Miglia kategóriájában hetedik helyezés bátorította őket hogy jó úton járnak.Ermini az első saját autóját 1949-ben építi meg GILC vázba ,saját motorját szereli,és TOFANI-t kéri meg a karosszéria tervezésére.1950-ben elkészül ERMINI 1100, annyira sikeres hogy TOFANI nem tudta kielégíteni a keresletet és így a tervezést,kivitelezést MOTTO és MORELLI veszi át.Később, 1953-ban újabb motor tervezésébe fog ERMINI,ez szintén 1100 DOHC de már alumínium blokk és öt helyen csapágyazott főtengely jellemzi.Ezekben az időkben kb. 20 darab motor készülhetett,amit saját autókba szereltek.A céget gazdasági nehézségek miatt 1956-ban bezárták.

Ermini 1100

Ermini Sport 1948

1948 Ermini Motto 1100cc Corsa






1949 Ermini


Ermini Alfa


1950 Ermini 1100cc Sport



1951 Ermini Sport



1951 Ermini Sport Internazionale 1100cc




1953 Ermini 1500cc




1955 Ermini Sport Competizione 1100cc




1955 Ermini 375 Sport



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése